Digitalni tisk ni nekaj novega, ampak postaja vse bolj in bolj pomemben. Tržniki in podjetja iščejo nove načine, kako pritegniti pozornost ljudi v današnjem svetu, ki je zasičen z različnimi mediji. Tiskarji imajo sedaj edinstveno priložnost, da z različnimi digitalnimi tiskalnimi tehnikami izboljšajo končni izdelek in ustvarijo WOW efekt, ki ga išče marsikatera potencialna stranka.


Vse se spreminja v smer personalizacije, ki bistveno spreminja tiskarsko industrijo. Posledično se pojavlja potreba po manjših tiskanih nakladah vrhunskih izdelkov in prilagojenih individualnih oblikah. Grafični oblikovalci so prisiljeni poiskati nove načine za ustvarjanje vedno bolj kreativnih izdelkov.

Z naslednjimi 4 tehnikami, lahko svojim strankam pomagate, da se bodo ločili od množice.



1. Kovinske “metallic” barve


Zakaj bi tiskali mat, ko pa imate na voljo sijaj?

Uporaba črnil kovinskih barv ustvari sijoče rezultate, ki so še posebej priljubljeni v praznični ali zimski sezoni. Druga možnost je folija v različnih metallic barvah, ki tiskovini prinese bolj subtilen 

učinek in ekstravaganten občutek.

Metalic barva je kot nalašč za dodajanje prefinjenega efekta logotipu ali nagradnim tiskovinam. Za še bolj živahen učinek jih lahko uporabite na premazanem papirju ali pa jih še poživite s 3D učinkom.

Duplo s tiskarskim dodatkom DuSense omogoča parcialno UV lakiranje z možnostjo dvignjenih in teksturiranih zaključkov, nad katerimi bodo vaše stranke naravnost navdušene.

2. Neonska oz. flourescentna črnila

 

»Naj bo vidno!«

Če se obrnete okrog sebe boste povsod videli svetle, drzne barve, ki kar izžarevajo. Prav gotovo vam je že kakšna stranka omenila, da izdelek ni tako vpadljiv. V tem primeru velja razmisliti o dodajanju fluorescence kot pete barve ali mešanje neona v standardne CMYK tonerje.

Nekateri bi rekli –»brighter the better« in to je trend, ki se ga je pametno poslužiti tudi v letošnjem letu.

 

 

 

3. Bela črnila


Priporočamo vam, da ste pozorni na povpraševanje strank po temnih, sultričnih, a hkrati izstopajočih odtisih. Pri oblikovanju naj bo tipografija še vedno ostala ključni trend in bela črnila bodo ponudila več možnosti designa na temnih in transparentnih medijih.

Belo črnilo lahko deluje tudi kot podlak, ki barvam spodaj pomaga izstopiti na barvnem ozadju (backlit). Ta črnila uporabljajo vsi LIYU tiskalniki in Canon Oce Arizona.

4. 3D učinek


   Teksturirano oz. 3D tiskanje je bilo vrsto let predrago in prepočasno, čeprav so ljudje naravnost oboževali dotične rezultate. Danes na trg vstopajo nove,      cenejše rešitve zaradi česar je profilno tiskanje veliko bolj dostopno. Stranke vedno večkrat zahtevajo tiskane izdelke, ki tako rekoč »nagovorijo«.

   Profilen tisk lahko najlaže dosežete z uporabo »flatbed« tiskalnika Oce Arizona, ki ima možnost dodatnega programa Oce Touchstone. Z njim lahko                najlaže tiskate izdelke v več plasteh in posnemate učinke 3D površine. Teksturiran tisk lahko dosežete tudi s parcialnim UV tiskom z Duplo DuSense.

 

 

 

V podjetju MDS-IT se zavedamo, da se potrebe po tiskanju nenehno spreminjajo, zato delujemo similarno s spremembami, da zagotovimo najboljše rešitve za vaše potrebe!